Haunted - Emilio Kauderer

sweetest:

「原始电影、美剧配乐」

《谜一样的双眼2015》片尾曲,充满忧伤,却超好听,据说也是美剧《初代吸血鬼/始祖家族》第三季21集片尾曲。


歌词:

Love, you left me haunted
亲爱的 你徒留我被猎杀
Love, I'm just a shadow now
亲爱的 我现在只是道阴影

Dark in the night
夜晚里的阴影
Dark in the day
白日里的阴影
Darkness it just won't go away
黑暗它不愿离散开去

Love, you left me madness
亲爱的 你使我疯狂
Turned me to a monster now
就把我变成怪物吧
(Let the light in)
让光线照进来

Love, I think I'm dying
亲爱的 我觉得近乎垂死
Love, the monster's got me now
亲爱的 怪物找到我了
Love, I think I'm dying
亲爱的 我觉得近乎垂死
Love, the shadow's all around
亲爱的 阴影它遍地皆是
Lost in the years
迷失于年岁之间
Lost in the days
迷失于时日之间
Lost, and it just won't go away
迷失 却又走不出其间

Let the light in
让光线照进来

Let the light in
让光线照进来
Love, I feel you near me
亲爱的 我觉得你近在身旁
Love theres no more shadow now
此时此刻再无阴影
Love, I feel you near me
亲爱的 我觉得你近在身旁
Love theres no more shadow now
此时此刻再无阴影
Love, I feel you near me
亲爱的 我觉得你近在身旁
Love theres no more shadow now
此时此刻再无阴影
Love, I feel you near me
亲爱的 我觉得你近在身旁
Love, theres no more monster now
此时此刻再无怪物


评论
热度 ( 93 )

© 元__M | Powered by LOFTER